Ми можемо надати Вашій компанії наступні послуги:
- Ваші об'єкти підключаються до єдиного Call-центру «ККС-Сервіс», при цьому здійснюється підтримка першого рівня, тобто. можливість вирішення проблеми, що виникла у Вашого персоналу, негайно нашими спеціалістами по телефону, а у разі неможливості вирішення проблеми у віддаленому режимі, здійснюється залучення наших фахівців на місцях. Вам надається можливість відстеження вирішення всіх проблем, що виникають на Ваших об'єктах, як у режимі реального часу, так і формування звітів про те, які проблеми та як вони були вирішені.
- Можливість швидкого вирішення проблем з електронним обладнанням, що виникають у Вас на місці його експлуатації, практично в будь-який час доби, без вихідних. Для цього ми маємо достатню кількість кваліфікованого персоналу.
- Можливість обслуговування всього комп'ютерного та касового обладнання, систем відеоспостереження, систем охорони на Ваших об'єктах у рамках Комплексного сервісу ККС-Сервіс.
- Монтаж, встановлення та налаштування обладнання компанією ККС-Сервіс на Ваших об'єктах.
За нашої співпраці переваги для Вашої компанії очевидні:
- Служба «Єдиного вікна», яка дозволяє вирішувати всі питання з одним сервісним центром на всій території України.
- Обслуговування Ваших об'єктів нашими фахівцями у режимі 24х7 (цілодобово без вихідних).
- Повнота та оперативність відображення всіх позаштатних ситуацій, що виникають на Ваших об'єктах, з проблем з комп'ютерною та касовою технікою та системами відеоспостереження, а також моніторинг вирішення проблем.
- Можливість організувати підмінний фонд обладнання для більш оперативного вирішення проблем, що виникають на Вашому підприємстві за рахунок нашої Компанії.